Sayfalar

2 Eylül 2010 Perşembe

YENİ REKLAM YILDIZI LİYA :)

Evet evet kızım dijitürk yıldızı oldu :))


Bugün Kayseriparka gittik 11 gibi.. Amacım Liya'nın uyku vaktine kadar eksik kalan bayram alışverişimizi bitirmekti. Tabi evdeki hesap çarşıya uymuyor o başka.

Daha önce yazdığım gibi o elbiseyi giydirememe endişesiyle alternatif kıyafet hazırlama telaşına girdim. 2 gün önce bir etek almıştım Liya'ya. Bugünde askılı bluzünü ve yarımkol tek düğme ceketini aldım. Onun kıyafet işi tamamlandı nihayet içim rahat etti.

Tam işimiz bitti dönerken Avm de dijitürk tanıtımı varmış. Liya çok ilgi gösterdi bizim diji koltuğuna tabi ordakilerde Liya'ya :)

Hemen Liya koltuğa oturdu poz verdi tv seyretti hosteslik yaptı yani fıstığım.

Aksi gibi fotoğraf makinesini evde bırakmışım. Telefonla çektim artık.

Alışveriş, reklam yıldızlığı derken biraz geç kaldık haliyle. Liya'nın uykusu iyice geldi, tabi bizde o arabasında uyumasın diye şaklabanlık yaptık. Hayır şimdi arabada uyuyakalacak eve gelince uyanacak ve bir daha uyumayacak, uykuyu alamadığından da huysuz olacak. Hem o hem biz yıpranacağız. Ama başardık eve gelene kadar uyanık tutmayı ve cadım eve gelince mışıl mışıl uyudu.

Çok yoruldu tabii. Eeeee reklam yıldızı olmak kolay mı :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)