Sayfalar

14 Eylül 2010 Salı

EVİM EVİM GÜZEL EVİM

Bayramda Ankara'daydık.
Kısa bir tatildi bizim için güzeldi ama Liya sanırım kalabalığa alışık olmadığı için biraz sıkıldı.
Geçen cumartesi yola çıktık, geze geze gidelim dedik yolumuzu değiştirdik. Her zaman kırşehir kırıkkale ankara yapardık. Bu sefer ürgüp, nevşehir, şereflikoçhisar, ankara yaptık. Tabi tuz gölünede uğradık. Daha önce tuz gölüne gittiğimizde ayak bileklerimize kadar su olurdu. Bu sefer sıcaklardan dolayı baya bir kurumuş. Ancak küçük küçük çukurlarda su vardı her taraf kuru tuz idi. Liya çok sevdi ama çünkü tam ona göreydi çukurlar :) Hiç gitmek istemedi ordan. Akşam üzeri ancak Ankara'ya varabildik. 
İlk günler iyiydi. Ama daha sonra ev kalabalıklaştıkça Liya huysuzlanmaya bana daha bir düşmeye başladı. Artık o kadar abarttı ki biri ona bakıp gülümsese annnemmm diye bacaklarıma yapışıyordu. Sanki biri alıp götürecek onu. O yüzden bayramda gittiğimiz yerlerde rahat olamadık. Bir an önce eve gelmek için can attım diyebilirim.
Neyseki şimdi evimizdeyiz ve Liya yine eski sakin huzurlu haline döndü. Bu seferde dün ishal başladı. Yatana kadar 6-7 bez kirlettiği gibi şimdiye kadar ilk defa gece 2 kez bezini kirletti. Hiç bu şekilde olmamıştı. Ya hava değişikliği ya da yediği bir şey dokundu. Çok şükür ateşi falan yok ama iştahı azaldı. artık patates haşladım yoğurdunun içine ezdim. bir yerde okumuştum patates haşlamasını yoğurtla birlikte vermek gerekiyormuş. Şeftali de  yedi. Bugün 2 kez yaptı. Atlatıyoruz inş.
Bakalım yarında Hakan'ın bir öğrencisinin düğünü var açıkhavada Liya bugünki gibi olursa gideriz yoksa gidemeyiz artık kısmet. Yarın ola hayrola....    

Burada da su var diye gösteriyor :)

Her bulduğu çukura daldı :)

Nerdeyse bütün göl kurumuş sıcaktan dolayı. Su çok uzakta gidemedik oraya kadar



Çok mutlu kuzum :)









Gölgesine çok şaşırdı :))

Anneannesi ve dedesiyle birlikte

Bayramdan 1 gün önce imaj ablaya ait :)



Bayramın 2. günü 2. kıyafeti. Daha önce bahsettiğim giydiremem dediğim elbisesini ilk gün giydirdim. fakat fotoğraf çekmeye hiç fırsatımız olmadı. Kirlettiği için 2. gün sonradan aldığım kıyafetini giydirmek zorunda kaldım.



Offf çok yoruldu benim kızım :))

Liya'nın kuzeni Eslina. sarılmak istiyor ama bizim cadı itip duruyor kızı. Doğrudürüst bir pozlarını yakalayamadım maalesef :(



Hülya halası, ablası, Erdem ve Melis ile Hilal halasındayız.

Bu da bahsettiğim kalabalık krizlerine girmiş hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)