Sayfalar

22 Eylül 2010 Çarşamba

Ateş..

2 gündür Liya ateşleniyor. Öyle çok fazla değil ama sinir bozucu yani. Hemen hemen bu ilk diyebilirim. Önceleri de birkaç kere oldu ama 1 kere verdiğim şurupla geçen cinstendi.
Bakıyorum ateş 38 derece hemen ibufen veriyorum yarım saate kalmadan düşürüyor. Sonra aradan 7-8 saat geçiyor oh diyorum sanırım yükselmeyecek ama pat diye yükseliyor hemen anlıyorum gözleri düşüyor yatacak yer arıyor. Anne olmak böyle birşey sanırım küçücük bir farklılığı hemen anlayabiliyor insan. Mesela sütünü içerken herzaman alnı terler bakıyorum terleme yok bir ölçüyorum ateş çıkmış. Ayaklarını kontrol ediyorum soğuksa ateş vardır. İşte ne biliyim gözleri yaşarıyorsa ateş başlamıştır. Bunun gibi küçük ama önemli ayrıntılar...
Dün gün boyu hiç çıkmayan ateşi gece tekrarlayınca bu ateş bizimle dalga geçiyor kökten çözüm bulmam lazım diye hemen doktorumuzdan randevu aldım. Gittik ama gitmeden Liya'ya ne diller döktüm. Doktor amca sırtını dinleyecek göğsünü dinleyecek. Kulaklarına bakacak. Boğazına bakacak vs. Durmadan anlattım ağlamasın diye. Çünkü bu günlerde yabancı fobisi başladı çocukta yabancı biri gülümsese bacaklarıma sarılıp ağlıyor nasıl yeneceğim bilmiyorum. Neyse bizim doktor muayene sonrası topitop verir bunu Liya'ya defalarca söylediğimden yanıma bir topitop aldım ne olur ne olmaz diye.
Doktor muayeneye başladığında korktuğum oldu eline şekeri vermeme rağmen kıyamet koptu. Sanki sabahtan beri konuşan ben değil, başıyla devamlı tamam diyede onaylayan o değil:)
Allahtan güzel şeyler söyledi doktorumuz. boyumuz 83 cm kilomuz 12400 gr. imiş
ciğerlerinde kulaklarında birşey yokmuş.
kalp atışları çok düzgün dedi fakat boğazda hafif bir kızarıklık var o da antibiyotik gerektirmez viral enfeksiyon ateş düşürücü ve peditus la geçireceğiz dedi. Vitamin sordum gerek olmadığını gayet sağlıklı olduğunu söyledi
Çıkarken uzun zamandır aklıma takılan şu kansızlık olayını bir sorayım  dedim kansız değil bu çocuk olsa yüzünden belli olur zaten rengi falan yerinde çocuğu boş yere  ağlatmayalım dedi. İçim rahatladı.
Ateşi çıksada çıkmasada 6 saatte bir ilacını içir 2-3 gün dedi. Bende eve geldim ilacını içirdim şimdi uyuyor meleğim.
Bir an önce iyileş kuzum ya ben seni böyle görmeye alışık değilimmm... :((

Doktora gitmeden çektiğim video halsiz halsiz sorduklarıma cevap vermeye çalışıyor

Untitled from funda yigit on Vimeo.

2 yorum:

  1. maşallah minik prenses e ...
    annesi süt içerken alnı terliyor ise solunum yollarında üşütme veya başka sorun olabilir.eğer sütü çok sıcak vermiyorsanız terlemesinin iki nedeni vardır bana göre.ya ter bezleri fazla çalışıyor yada bronşit veya geniz eti problemi olabilir mi?? doktorunuza bu konuyu danışmalısınız bence.sevgilerimle neşe

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Neşe hanım
    Doktorumuz da soğuk algınlığı dedi
    Çok şükür atlattık şuan iyiyiz:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)