Sayfalar

4 Kasım 2010 Perşembe

TİRİDİNE TİRİDİNE BANDIM...

Bugünler de Liya bu şarkıya takmış durumda...
Sabah kalktığında amann amannn aç diye başlıyor günümüz ve gün içinde de sık sık tekrarlanıyor.
Çok seviyor ama ne anlıyor bilmiyorum :))
Sanırım melodisi hoşuna gidiyor bir de seke seke oynamaz mı bitiyorum..



Untitled from funda yigit on Vimeo.

Bu sabah kalktığında da annee amanın amanın aççç diye tutturdu.
Önce bir şeyler yememiz lazım dedim ama onun kalkar kalkmaz birşeyler yemediğini unuttum
10 gündür sabah kalktığımızda önce keçi boynuzu pekmezini içiriyorum 2 tatlı kaşığı ve arkasından da 2 mandalina ( Liya'nın deyimiyle ma liyaa) sıkıyorum su biberonuna pekmezdeki demirin emilimi daha iyi olsun diye..Ohhh bir güzel üstüne içiyor. bu 0nu 1 saat kadar idare ediyor sonrada sütle kahvaltısını veriyorum. Böyle bir çözüm buldum ben de ne yapayım.
Tabii bu arada 2 kerede manda yuva yapmış söğüt dalına şarkısını dinledik :)
Saat 3 oldu ve ben daha yeni oturdum.
Sabahtan beri neler yaptığımı bir gözden geçirdim de sanırım bu enerji sadece annelerde oluyor.
Sabah kalk liya'ya menüler hazırla
Ardında öğlen içeceği çorbayı pişir
Bu arada İlayda'nın eşofmanının paçalarını kısalt
Akşam yemeğinin hazırlıklarını yap
Mutfağı topla
Çamaşırları makinaya at
Ortalığı toparla, akşama kadar defalarca tekrarlayacağım oyuncak toplama işinin ilkini gerçekleştir
İlayda'yı okula gönder Liya'yı o gitti diye yatıştır
Liya biraz sakinleşsin diye istediği 1 kase pilavı önüne koy ve sonuç tahmin ettiğiniz gibi.....
Elektrik süpürgesiyle dökülen pirinç tanelerini süpür sabunlu bezle sil
Üstü başı yağ olan Liya'yı banyoya sok ve bir güzel yıka
Banyodan sonra Liya'nın karnını doyur masallar eşliğinde
Az yedi diye arkasına süt hazırla ve saat 2 uyku vakti
Onu uyut ve bilgisayar başına geç işte 3 oldu :))
Yazarken yoruldum :)

Banyo yaptırdıktan sonra ipek saçlı kızım.....






Uyumadam 10 dk. önce....Çorbamızı içtik sohbet ediyoruz....





1 yorum:

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)