Sayfalar

25 Kasım 2010 Perşembe

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Bugün son 3 senedir olduğu gibi geçmişe bir yolculuk yaptım.
Buruk bir öğretmenler günüydü benim için çok özledim okuldaki günlerimi..
Liya'ya hamileyken ve doğduktan sonra çalışamamışlık bugün daha bir koydu bana...
Ama bu sene son seneye mutlaka başlayacağım diye sözler verdim kendi kendime....

2008 senesi öğretmenler günü velilerimden sürpriz bir kutlama :))


Sınıfta kızılay etkinliğimiz.. 


Öğrencilerimden Sarenur'un yaşgünü 


Sınıfımın penceresinden....


İşte bu bakışş... Sevgi başka nasıl anlatılır ki?


Diploma töreni... Bizimde çocuklaştığımız bir an

TÜM ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM....

1 yorum:

  1. ben de seni kutluyuorum bu vesileyle.. ha bir de bir -mim-yolluyorum sana

    MimLenmiş Hayat - Gariplikler Komedyası adı altında.. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)