Sayfalar

8 Kasım 2010 Pazartesi

Sil Baştan...


Küçüklüğümden beri kitaplara ayrı bir düşkünlüğüm vardır. Kitapçılarda geçirdiğim saatlerde cabası...
Ama Liya doğduğundan beri bir türlü kitap alıp okuyamamıştım. Çünkü kitap alırsam ya Liya'yı ihmal edecektim ya da kitabı! İkisinede içim elvermediği için devamlı erteliyordum. Ama o kadar çok eksikliğini hissettim ki geçen gün kendimi  kitap raflarının önünde buluverdim. Kitap okumayınca güncel kitaplardan da bihaber oluyor demekki insan.. Ne alacağıma bir türlü karar veremedim.
Sadece ismine bakıp Sil Baştan adlı kitabı aldım.
İyiki de almışım...
Sürükleyici, merak uyandıran, okuyucunun ilgisini devamlı yüksek tutan bir kitap....
İlk basım ocak 2010 da ve ekim ayına kadar 15 kez basılmış.
Okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum
Ben Liya'dan fırsat bulamayınca koşu bandında yürüken bile okumaya çalışıyorum o kadar yani:)))

Konusunu merak edenler için :)


2 yorum:

  1. gömülüp kitaplara okudkça okumayı özledim.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh ahhh o gömülüp okumalar o kadar uzak zamanlarda kaldıki özlememek mümkünmü?
    ama bir de şu açıdan bakmak lazım minikler büyüdükleri kendi dünyalarını yarattıkları zaman bol bol boş vaktimiz olacak :))
    o zaman da bu zamanları ararız biz insanoğulları!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)