Sayfalar

1 Ağustos 2010 Pazar

Hamak Sevdası

Liya uzun zamandır salıncaklara ilgi duyuyordu.Bu sefer de hamak hevesi başladı. Tabi buna İlaydanın da hevesli olmasında büyük pay var. Babamız kızlarına kıyabilir mi? Bugün çıktık hamak aramaya... Baba titiz olunca iş zor tabii. Sağlam olmalı, sağlıklı olmalı, kızlarının canı acımamalı...Önce Koçataşa gittik yok beğenmedi. Hisarcık yolu üzerindeki seracıları ve bahçe malzemeleri satan yerleri dolaştık yine olmadı. bizim ısrarımızla beştepeler piknik alanına gittik (bir ara orda görmüştük) çok uyduruk buldu. en son birde tekzene bakalım dedik neyse orada biraz içine sindi. ona kalsa onuda almayacak ama kızlarının ve benim ısrarlarımıza dayanamayıp aldı sonunda. hala da diyorki eve gidince sen düğüm yerlerini bir sıkılayıver :)))) dedim ya baksana açılması mümkün değil ikna oldumu olmadımı orasını tam bilemiyeceğim :)
neyse eve geldik ve hemen balkona kurduk hamağımızı Yarında inş. pikniğe gitmeyi düşünüyoruz kısmetse....
Bu arada Liya tekzende müzikle çoştu tam o çoşkulu anı videoya çekemedim ama biraz durulmuş halinde yakalayabildim.

Bunlarda oralarda birkaç resim









Bu kadar yorulduktan sonra arabada uyuyakaldı fıstığım

tabii hemen kucağıma aldım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)