Sayfalar

28 Ağustos 2010 Cumartesi

Bayrama...

Geçenlerde eğer kızım olursa giysin diye aldığım etek elime geçti. Sanki içime doğmuş gibi.. Ama allah kalbimi biliyor hep kız çocuklarına karşı aşırı ilgim olmuştur. 2. kızımı büyütüyorum ve bu heves hala geçmiş değil. Neyse artık torumlarımda kız olursa onlarda sürdürürüm bu ilgiyi :) Neyse bu etek 5-6 yaşlarında giyebileceği ölçülerde. Birden aklıma onu elbise yapıp Liya'ya bayramda giydirmek geldi. hemen yeşil krem kurdelalardan örgü yapıp askılarını oluşturdum. Çok güzel oldu. Tamam dedim kızımın bayramlığı hazır. Ama havaların soğuyacağını hesaba katmamışım :( şimdi bakıyorumda gündüz neysede akşam üstleri bile askılıyla dolaşamıyor bu birde boyundan bağlı sırtı açık yani. Sanırım giydiremeyeceğim :( Hatta dün gece rüyama bile girdi. Ankara'ya gitmek için yola çıkmışız. Benzinlik gibi biryerde duruyoruz ben o an bu elbiseyi evde unuttuğumu farkediyorum. Nasıl üzülüyorum anlatamam. dönemeyizde şimdi geriye diyorum. öylece uyandım. Neyse artık gelecek yaza kaldı bu elbise.
İşte çok beğendiğim ama büyük bir ihtimalle giydiremeyeceğim elbise.

2 yorum:

  1. nasılda yakışmış meleğime annesi sende her zamanki gibi harikalar yaratmışın ellerine sağlık
    esma köseoğlu

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz esmacım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)