Sayfalar

3 Eylül 2012 Pazartesi

Çocuk Kal Sen....

Bazen onlara bişey olacak korkusuyla çocukça hareketlerini kısıtlıyoruz, onların çocukluklarının verdiği enerjiyi safdışı bırakmaya çalışıyoruz. Aslında yapmamamız gerekir diyorum ama onları koruma içgüdümüz yok mu buna engel oluyor işte :(
 Bugün Liya ile aramızda geçen konuşma beni bu konuda biraz daha rahat olmam gerektiğini hatırlattı. Belki önlem alarak kısıtlamaları en aza indirebiliriz diye düşündüm.
- Anne ben büyüdümmü?
- Tabi kızım büyüyorsun. Sen büyümeyi çok mu istiyorsun?
- Evet çok istiyorum.
- Neden kızım?
- Çünkü büyürsem birşeyleri kırıp dökmem, koşturmam, zıplamam
- Ama kızım biz büyüğüz ama bizde bazı şeyleri kırabiliyor dökebiliyoruz sadece koşturup zıplamıyoruz
- Evet işte bende büyüdüğümde koşturmam zıplamam sizde bana kızmazsınız öyle değil mi?
- Ama biz sen düşeceksin , kendine bir zarar vereceksin diye kızıyoruz yoksa niye kızalım
 Dedim demesinede içim acıdı yani 3.5 yaşında bir çocuk bunu düşünüyor ve büyümeyi bu yüzden istiyorsa demekki yanlış birşeyler var......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)