Sayfalar

9 Ocak 2011 Pazar

İnsan Bebek :)

Şu sesli kitaplar tam bize göre :)
Sanırım çocuk okumayı öğrenene kadar çok ilgisini çeker
Yani en azından Liya'nın çok ilgisini çekti..
Ama sadece 20 gün :(
Dün babasına gitmiş diyor ki
-Baba ben bundan bıktım. Bana yeni titap ay :)
Allahım nerden öğrendin sen "bıktım" kelimesini daha 2 yaşında bile değilsin!
Bu video da daha bıkmadan önce :)


bir varmış bir yokmuş :) from funda yigit on Vimeo.


Bugün de bebeğiyle oynuyor. Bana dönmüş
-Annesi (bu aralar bana hep annesi diyor) bu bebek diil o insan
aradan 1-2 saat geçiyor ortalıkta göremediği bebeğini arıyor
-Bebek yede bebek yede diye
Ben hangi bebek diye soruyorum Liya'nın cevabı
-İnsan bebek :))
Düşünüyorum gerçekten canlı cansız kavramını biliyor olabilir mi acaba ?

4 yorum:

  1. ne kadar ılgınc sozler buluyorlar degılmı

    YanıtlaSil
  2. evet ışılcım beni hergün hayretlere düşürmeyi beceriyor :))

    YanıtlaSil
  3. YA ben şu yüzüne düşen buklelere, pembe tüylü ayaklarına, "neyde bunuun" diyen dillerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Valla benim gördüğüm zamane çocuklarının fazlasıyla erken ve çok şey bildiği.. üstelik nerde, ne zaman öğrneiyorlr bilmiyorum da.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)