Sayfalar

17 Aralık 2010 Cuma

İyi ki Doğdun Aşkım :)


Bugün Hakan'ın doğumgünüydü.
Sabahtan ne alacağıma bir türlü karar verememiş bir halde dolanıyordum
Hatta Liya'yla nasıl gidip alacaktım. Hava soğuktu ve ne alacağımı bilmediğimden onunla dolanıp durmak da istemiyordum
Öğleye doğru İlayda'nın okula gitmemesiyle işler biraz daha organize oldu.
İlayda'yla plan yaptık. Liya'yı öğle uykusuna yatırdıktan sonra İlayda'ya bırakıp ben çıkacaktım. Hediye, pasta işlerini falan halledecektim
Öğlen oldu Fakat Liya bir türlü uyumuyor. Sanki anladı bırakıp  gideceğimi cadı :)
Her zaman saat 1.30 gibi uyuyan çocuk saat 3 oldu hala ayakta
Delireceğim.....
Dur dedim ben seni bir banyo yaptırayım da şöyle mışıl mışıl uyu
Binbir umutla yaptırdığım banyo sonrası da kocaman fiyasko...
Uyumuyor uyumuyor uyumuyor
Saat 4 oldu bizimki neşeli kahkahalar eşliğinde oyunlarını oynuyor.
Allahım diyorum bu bana bir işaret mi? Gitmemem mi gerekiyor acaba ?
Neyse saat 4.30 son bir umutla uyutma girişiminde bulunuyorum veee UYUYORRRR :)))
Ohh diyorum hele şükür şimdi gidip hediye ve pasta işini halletme zamanı
Alelacele öğlen yaptığım makyajımı düzeltiyorum , hemen dışarı fırlıyorum. Ne olur ne olmaz pat diye uyanabilir.
Bize yakın bir AVM ne gidiyorum. Ne alacağımı bilemeden dolanıyorum. Ama karar vermek çok zor.
En sonunda bir kazak beğeniyorum onu alıyorum. Dönüşte de pasta işini hallediyorum ve sağ salim dönüyorum eve.
Bir bakıyorum ki bizim uyku düşmanı hala uyuyor :)
Bu sefer de geç uyudu, çok uyudu şimdi akşam çok geç saatlere kadar oturacak telaşı başlıyor ki uyanıyor minik
Ona uyuma ödülü olarak kocaman bir çikolata veriyorum sanki yiyebilecekmiş gibi:) İştahlı bir iki ısırıktan sonra kalanı ablaya veriyoruz.


Akşam babamızı kutluyoruz hediyesini veriyoruz
Çok beğeniyor kazağını
Bu arada diyetimi bozdum bu akşamlık. Bahanem de hazır vücudum savunmaya geçmesin sonra kilo veremem :)))
Doğum günün kutlu olsun canım daha nice sağlıklı mutlu uzun yıllar dilerim..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)