Sayfalar

18 Ekim 2010 Pazartesi

Yağmur yağıyorrrr seller akıyorrr

Bugünler de Liya'nın en büyük zevki yağmuru seyretmek....
Yağmurun sesini duyduğu an hemen camın önündeki koltuğa çıkıyor
-anne mağmuuuu aç diyor.
Ben tülü açıyorum o büyük bir hayranlıkla yağan yağmuru seyrediyor romantik kızım benim :)







Dışarı çıkamadığımızdan dolayı bugünlerde şarkı kliplerine takmış durumda Liya
Özellikle çok sevdiği, nerde olursa olsun koşarak tv başına geldiği 3-5 tane şarkı var.
İlk başta 8 aylıktan beri severek dinlediği emir-eline düştüm aşk
daha sonrada tarkan-öp, hande yener-uzaylı, bengü-çivi, serdar ortaç-mikrop ve poşet, yabancı şarkılardanda we no speak Americano :)
Tv de çıkmadığı zamanlar nette bulup seyrediyoruz
O kadar dikkatli izliyorki anlatamam :))






4 yorum:

  1. Merhabalar.Blogunuzla tesadüf tanıştım.Maaşallah çok tatlı bir kızınız var.Bende Kayseriliyim ve bununlada çok övünürüm:))Sizide bloguma beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    bloğunuzu Işıl'ın bloğunda bıraktığınız yorumla gördüm.Ben de Talas'tayım..Kızınızı Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  3. merhaba Limon çiçekleri
    ben kayserili değilim ama yıllardır kayserideyim.
    yarı yarıya kayserili oldum yani :)
    sizi ekledim sık sık ziyaret edeceğim
    sevgiyle kalın......

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Serra
    çok teşekkür ederim
    ben de kayseriparkın orda oturuyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir :)